Wil je iets weten over jouw reservering of verblijf? Of heb je overige vragen? Kijk eerst of jouw vraag tussen deze veel gestelde vragen staat. Mocht hij er niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op via +31 251 257025 of stuur een e-mail naar: info@hotelheemskerk.nl. Onze collega's staan voor je klaar!
Boek makkelijk en snel via onze website. Vul bovenaan in de groene balk de gewenste datum in en je kunt direct beginnen met boeken. Liever persoonlijk contact met onze medewerkers? Neem dan telefonisch contact op met onze receptie. Zij helpen je graag verder met jouw reservering.
Wanneer je direct bij ons hebt geboekt, kun je je reservering wijzigen of annuleren tot 24 uur voor aankomst.
Heb je via een andere website geboekt? Check dan de voorwaarden bij de betreffende travelagent. Zij helpen je graag verder.
Heb je vragen of hulp nodig? Neem rechtstreeks contact met ons op via: +31 251 257025.
Onze prijzen zijn gebaseerd op basis op vraag en aanbod. Hierdoor kunnen de prijzen van de kamers ieder moment wijzigen.
In de kamerprijs is enkel de overnachting inbegrepen. In de boekingsmodule komen verschillende mogelijkheden voorbij die je extra toe kunt voegen aan jouw boeking, zoals: ontbijt, een huurfiets of een kinderbedje.
Ontbijt is niet standaard bij de prijs inbegrepen.
Wil je graag bij ons komen ontbijten?
Je kunt dit heel gemakkelijk aan jouw verblijf toevoegen tijdens de boekingsprocedure.
Kinderen tot en met 11 jaar ontbijten gratis mee. Vanaf 12 jaar wordt het volledige tarief gerekend.
Heb je vragen? Bel ons of bespreek de mogelijkheden bij de receptie zodra je aankomt in ons het hotel.
De kosten van de kamerprijs op onze site is exclusief toeristenbelasting en administratiekosten à €1,50 per persoon per nacht.
Inchecken bij Hotel Heemskerk is mogelijk vanaf 15:00 uur.
Eerder in de buurt? Of wens je eerder in te checken?
Neem dan telefonisch contact op met onze receptie. Onze collega's kijken graag met je mee naar de mogelijkheden. Wellicht is jouw kamer toevallig eerder klaar en kun je alvast inchecken.
Uiteraard is dit afhankelijk van de beschikbaarheid van je kamer. Bagage kun je in dat geval altijd beheerd bij ons achterlaten.
Doordat wij een 24/7 receptiebezetting hebben, kun je op ieder moment aankomen na 15:00 uur. Het is wel prettig, indien dit van tevoren bekend is, dit aan te geven.
Uitchecken is mogelijk van 07.00 tot 11:00 uur.
Later uitchecken?
Een late check out kan worden aangevraagd tegen een meerprijs van €20,00 per uur, tot maximaal 13.00 uur (en op basis van beschikbaarheid).
Nog even lekker blijven liggen en van je verblijf genieten? Vraag naar de mogelijkheden bij de receptie. Houd er rekening mee dat een late uitcheck afhankelijk is van de beschikbaarheid. De kosten voor een late uitcheck zijn €20,00 per uur, tot maximaal 13.00 uur.
Geen enkel probleem, wij voorzien de bagage van een label en deze wordt veilig achter bij de receptie bewaard.
Uiteraard is dit mogelijk, geef dit wel aan bij de receptie, zodat bekend is dat jouw auto nog op het terrein staat.
Ja, dat is zéker mogelijk! Tijdens het boekingsproces kun je deze bijboeken bij de kamer. Maar je kunt ook telefonisch contact met ons opnemen. Op de dag van aankomst zal deze voor de kleine klaarstaan. Let wel: een babybed reserveren is altijd afhankelijk van beschikbaarheid.
Ja, dat is mogelijk op onze 2-persoons kamers. Dit is vanzelfsprekend wel afhankelijk van de beschikbaarheid. Voor een toeslag van €30,00 euro kan er een extra bed worden geplaatst.
Hotel Heemskerk
Marquettelaan 34
1968 JT Heemskerk
+31 251 257025
info@hotelheemskerk.nl
Kijk voor meer informatie op onze contactpagina.
Ons ontbijtbuffet is geopend op de volgende tijden:
Maandag t/m vrijdag van 07:00 – 10:00 uur
Zaterdag en zondag van 07:00 – 11:00 uur
Wanneer dit vroegtijdig (het liefst bij de boeking) aangegeven wordt, kan dit zeker geregeld worden.
Ja, in het gehele hotel is er gratis WIFI beschikbaar. U kunt gebruik maken van ons gasten-netwerk. Het wachtwoord kun je vinden op de houder van de kamersleutel of bij de receptie.
Ja, ons hotel beschikt over een ruim parkeerterrein waar je gratis kunt parkeren.
Ja, op ons parkeerterrein bieden wij plaats voor 4 elektrische auto's. Terwijl jij tot rust komt, laadt je auto ook even op. Je kunt laden met alle laadpassen en/of -tags.
Ja, dat kan zeker! Wij werken hiervoor met een extern bedrijf. Vraag hiervoor naar de mogelijkheden en beschikbaarheid bij onze receptie.
Ja, dat is mogelijk. Direct naast de ingang van het hotel bevindt zich een laadpunt.
Jazeker, er is een overdekte fietsenstalling aanwezig. Vraag hier gerust naar bij de receptie.
Nee, helaas hebben wij momenteel geen eigen restaurant.
Maar...
Ons mooie dorp Heemskerk is gelukkig rijk aan de leukste en meest sfeervolle plekken om heerlijk te lunchen of dineren. Heb je tips of hulp nodig bij het reserveren? Onze medewerkers bij de receptie staan voor je klaar.
Ja, jouw huisdier is van harte welkom in ons hotel. Vanzelfsprekend gaan wij er vanuit dat jij als baasje ervoor zorgt dat jouw huisdier het netjes houdt in ons hotel. Er zijn maximaal 2 huisdieren per kamer toegestaan.
Huisdieren kunnen echter niet mee in de ontbijtruimte (met uitzondering van geleide- of servicehonden).
Voor het verblijf van een huisdier rekenen wij € 10,00 per huisdier, per nacht.
Nee, helaas beschikken wij niet over een eigen zwembad, maar op slechts 1.1 km afstand ligt Zwembad de Waterakkers waar je een heerlijke verfrissende duik kunt nemen: Waterakkers Heemskerk. Of... wat dacht je van een heerlijke duik in de zee?